Jom Intai Blog Rosalinda

Foto Saya
Blog ini dah tentulah mengenai kehidupan aii bersama Cinta Hati dan Buah Hati kesayangan saya... Disini lah tempatnya saya menconteng apa saja yang saya nak ceritakan..berkongsikan rasa sayang, cinta, kasih, gembira, sedih dan segala nya...Jom intai saya di blog nie....

Cinta Hati

Cinta Hati

Buah Hati

Buah Hati

Kami

Kami

Arkib Blog

Robot

Selasa, 22 November 2011

Jom Intai ~ Duck Pulak

Duck...kawan baru aen....aku gi pasar abis pilih sayur tengok aen ngan papa dah pegang duck....bila aku  tanye nie apa nie aen...duck la mama...kwn aen...skg nie mandi pun ngan duck....layan je lah kan...tapi kalau gi mana-mana ngan papa dia mesti ada lah mainan tuk dia...sebab mintak apa pun mesti papa akan belikan...kalau ngan mama susah sikit....sib baik duck tu 5 hinggit je....hehehe

 Nie la kwn baru aen duck.....

Aen ngan duck.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perkahwinan