Pages

Jom Intai Blog Rosalinda

Foto Saya
Blog ini dah tentulah mengenai kehidupan aii bersama Cinta Hati dan Buah Hati kesayangan saya... Disini lah tempatnya saya menconteng apa saja yang saya nak ceritakan..berkongsikan rasa sayang, cinta, kasih, gembira, sedih dan segala nya...Jom intai saya di blog nie....

Cinta Hati

Cinta Hati

Buah Hati

Buah Hati

Kami

Kami

Arkib Blog

Robot

Sabtu, 26 November 2011

Jom Intai ~ Salam Maal Hijrah 1433

Salam Menyambut Maal Hijrah tahun baru Masihi (1433) Alhamdulilah semalam di beri kesempatan membaca doa akhir tahun dan lepas akan maghrib sempat membaca doa awal tahun...

Sedar tak sedar 1432 hijrah telah pun meninggalkan kita, banyak kenangan yang telah kita tinggalkan. Alhamdulilah dan syukur ke hadrat Allah S.W.T kerana dengan izin nya kita masih diberi peluang untuk bernafas dan menikmati anugerah dari yang maha esa....
Dengan tema “Persefahaman Asas Perpaduan Ummah” semoga di tahun baru ini kita lebih diberkati dan dirahmati Allah.




** Semoga tahun ini akan membuka lembaran baru dalam hidup kita semua...semoga amalan kita lebih baik dan lebih sempurna dari tahun yang sebelum nye...amin...


Tiada ulasan:

Catat Ulasan