Jom Intai Blog Rosalinda

Foto Saya
Blog ini dah tentulah mengenai kehidupan aii bersama Cinta Hati dan Buah Hati kesayangan saya... Disini lah tempatnya saya menconteng apa saja yang saya nak ceritakan..berkongsikan rasa sayang, cinta, kasih, gembira, sedih dan segala nya...Jom intai saya di blog nie....

Cinta Hati

Cinta Hati

Buah Hati

Buah Hati

Kami

Kami

Arkib Blog

Robot

Selasa, 13 Disember 2011

Jom Intai ~ Pasal Lambaian

Semalam beramai-ramai le ke sana nun melambai agong baru katanye...kat dataran merbuk....tapi tak le ramai beno bas pun idak nye penuh...sampai sana menapak la jauh nye udah nak kat sampai tugu...tak pelah blh kurus sikit kan...udah tu asyik kata nak kurus...apa la salah nye jalan kan...hehehe...tapi sebenarnye best gak gelak-gelak dah sampai...mmg best gak la kan...yelah bukan selalu pun...emm layan jelah gambo nye ye....









 

Pelantikan Sultan Kedah, Tuanku Abdul Halim Mu’adzam Shah sebagai Yang di-Pertuan Agong ke -14 buat kali kedua dan Sultan Kelantan Sultan Muhammad V pula dipilih menjadi Timbalan Yang di-Pertuan Agong bagi tempoh yang sama.Daulat Tuanku....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perkahwinan