Jom Intai Blog Rosalinda

Foto Saya
Blog ini dah tentulah mengenai kehidupan aii bersama Cinta Hati dan Buah Hati kesayangan saya... Disini lah tempatnya saya menconteng apa saja yang saya nak ceritakan..berkongsikan rasa sayang, cinta, kasih, gembira, sedih dan segala nya...Jom intai saya di blog nie....

Cinta Hati

Cinta Hati

Buah Hati

Buah Hati

Kami

Kami

Arkib Blog

Robot

Selasa, 13 Disember 2011

Jom Intai ~ Baiki Bumbung

Nie pun citer last week...kat ipoh....si anak dara aku tu...mmg asal nampak je tangga mesti dia akan panjat...punye....so dek sbb umah dah lama tinggal ialah dekat ngan 45 hari so bumbung kat bangsal tepi umah tu dah teruk...yelah sbb nye selalu gak ribut...angin kuat...ngan hujan bagai....mmg abah nak buat runtuhkan buat lain tapi...dah dapat gi haji...so tangguh dulu...lps nie baru buat.....







Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perkahwinan