Jom Intai Blog Rosalinda

Foto Saya
Blog ini dah tentulah mengenai kehidupan aii bersama Cinta Hati dan Buah Hati kesayangan saya... Disini lah tempatnya saya menconteng apa saja yang saya nak ceritakan..berkongsikan rasa sayang, cinta, kasih, gembira, sedih dan segala nya...Jom intai saya di blog nie....

Cinta Hati

Cinta Hati

Buah Hati

Buah Hati

Kami

Kami

Arkib Blog

Robot

Isnin, 21 November 2011

Jom Intai ~ Goollll!!

Hahahaha....macam mana aku boleh terjebak tengok bola mlm tadi ....ishh tak pasal-pasal tidur kul 12 tgh malam semata-mata tgk bola sampai abis...aduh mak macam tak percaya kat diri sendiri....memang kelakor benor la hai....mana tak nye kat area umah aku tu macam kat stadium siap ngan bunga api...mercun bagai...bersorak tu tak yah cakap la kan...siap hubby aku pun mak aii kemain dia menjerit...lupa anak tido kat dlm bilik....semuanya sebb bola malaysia lawan indonesia semalam....ada la gambo yang di snap kat tv jelah mampu...nak ke stadium tah la kan....


 Saat ketika tendangan penalti

 Mata penalti terakhir yang berjaya dijaringkan Baddrol Bakhtiar

 Akhirnya berjaya...6-5   5-4
 Cayalah...Malaysia

Khairul Fahmi Che Mat..memg best la


MALAYSIA: Khairul Fahmi Che Mat, Mohd Asraruddin Putra Omar, Mohd Fadhli Shas, Mahalli Jasuli, Mohd Muslim Ahmad, Baddrol Bakhtiar, Ahmad Fakri Saarani, Mohd Irfan Fazail, K. Gurusamy, A. Thamil Arasu, Mohd Nazmi Faiz.




1 ulasan:

  1. Khairul fahmi tu ore mana ekk. patutlah dia best kan kan kan. tapi kawe muskil betul ke menang 6-5 ni kak ros??? tahniah sbb post pasal bola. kawe solute sama kak ros..

    BalasPadam

Perkahwinan