Jom Intai Blog Rosalinda

Foto Saya
Blog ini dah tentulah mengenai kehidupan aii bersama Cinta Hati dan Buah Hati kesayangan saya... Disini lah tempatnya saya menconteng apa saja yang saya nak ceritakan..berkongsikan rasa sayang, cinta, kasih, gembira, sedih dan segala nya...Jom intai saya di blog nie....

Cinta Hati

Cinta Hati

Buah Hati

Buah Hati

Kami

Kami

Arkib Blog

Robot

Isnin, 21 November 2011

Jom Intai ~ Laksa

Ha nie nak habaq mai citer hari sabtu hari tu...hahaha semangat bangun pepagi kemas umah yang dah macam kapal karam.....maklumlah ada cik pu3 yang suka mengemas umah dengan mainan nye....lepas breakfast aku ajak hubby gi pasar beli barang-barang sebab malam tu macam teringat plus teringin nak makan laksa...emm yum..yum...apa lagi bersilat la kat dapur....ambik ko siap dah laksa nye...

 Bahan-bahanye...

 laksa..aku suka laksa basah...

 kuah nye....

Laksa...terbaikk (puji  diri sendiri nie...hehehe)

2 ulasan:

  1. sedapnyer ajarkan wat laksa leh...

    BalasPadam
  2. tq...blh nak ajar...tapi kt x le pandai sgt...hehehehe

    BalasPadam

Perkahwinan