Jom Intai Blog Rosalinda

Foto Saya
Blog ini dah tentulah mengenai kehidupan aii bersama Cinta Hati dan Buah Hati kesayangan saya... Disini lah tempatnya saya menconteng apa saja yang saya nak ceritakan..berkongsikan rasa sayang, cinta, kasih, gembira, sedih dan segala nya...Jom intai saya di blog nie....

Cinta Hati

Cinta Hati

Buah Hati

Buah Hati

Kami

Kami

Arkib Blog

Robot

Khamis, 4 April 2013

Jom Intai ~ Sakit Tekak

Emm pasal apa la aku nie
patang minum air sejuk ker..air masak ker
sikit je mula lah... mak aii mcm kena 
hiris tekak nie
pedih sgt..nak telan air liur pun sakit sesgt...

sebenarnya tak tau la ek...dari muda-muda dulu lagi.
aikkk skg nie aku dah tua ker...err tak la dari dulu la 
sebenarnya aku mmg x blh minum air paip yang direbus dan
buat air masak..walaupun air paip tu..
guna alat penapis apa pun...
mahal ke apa ker
tah le mmg tak function...still tekak sakit

mmg kena beli air mineral gak..
tah le rasanya sama gak kan
tapi pasal apa tah tekak aku nie


Nie pun tgh menahan sakit tekak
sbb semlm lupa beli air mineral..so aku
telan je air masak..nie la akibatnya
sakit sungguh...mmg berkotak2 stok
kat umah..tapi tak sempat nak beli
kali nie...asyik lupa je..nie la jadinya

Kalau ais batu lagi la...dah la ais tu sedap..
lagi-lagi time panas rembang kat luar...
sesgt la sejuk je lalu kat tekak...

sumber : google
sumber : google

sumber : google 

 sumber : google

nie paling best ice cream malaysia...beli
plastik...buh air..ikat beku kan kat ice box
pastu...dah keras mkn...alahai bestnya...
(amboi tekak sakit berangannye...nak mkn ek)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perkahwinan