Jom Intai Blog Rosalinda

Foto Saya
Blog ini dah tentulah mengenai kehidupan aii bersama Cinta Hati dan Buah Hati kesayangan saya... Disini lah tempatnya saya menconteng apa saja yang saya nak ceritakan..berkongsikan rasa sayang, cinta, kasih, gembira, sedih dan segala nya...Jom intai saya di blog nie....

Cinta Hati

Cinta Hati

Buah Hati

Buah Hati

Kami

Kami

Arkib Blog

Robot

Rabu, 10 April 2013

Jom Intai ~ Roti dan Roti

Entry kali nie nak citer pasal roti..
kenapa roti?..
mana tak nye setiap hari 
budak kecik nie mesti makan roti gardenia
coklat..mmmm yang jagung makan tapi
kureng sikit
tapi kalau yang coklat mmg 
bayangkan la...sehari 3 ke 5 pack..
aduhai nye...macam
aii kena bukak kilang gardenia nie...
kuanggg...kuanggg

tiap kali balik sekolah mesti singgah
kedai beli roti..


nie roti kat bawah nie 5 aii beli satu tuk sekolah
esok selebihnya..mmg habis
sekali mkn 2..mana tak nya..
makan la nak..
cuma aku risau tak pe ke
ek?mkn banyak sgt...



tgk tu happy je kalau dapat
roti gardenia coklat tu..
muka berseri je....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perkahwinan