Jom Intai Blog Rosalinda

Foto Saya
Blog ini dah tentulah mengenai kehidupan aii bersama Cinta Hati dan Buah Hati kesayangan saya... Disini lah tempatnya saya menconteng apa saja yang saya nak ceritakan..berkongsikan rasa sayang, cinta, kasih, gembira, sedih dan segala nya...Jom intai saya di blog nie....

Cinta Hati

Cinta Hati

Buah Hati

Buah Hati

Kami

Kami

Arkib Blog

Robot

Rabu, 17 April 2013

Jom Intai ~ Pasal Ubat Kanser?

Pernah dengar tak buah durian belanda..
seingat aku..buah nie dulu..
kat umah lama aku dulu...
org buang-buang je buahnya...
tapi sapa sangka...
durian belanda anti kanser..

Khasiat dari buah durian belanda ini memberikan 
kesan anti tumor / kanser yang sangat kuat, 
dan terbukti secara perubatan menyembuhkan 
segala jenis kanser. Selain menyembuhkan kanser, 
buah ini juga berfungsi sebagai anti bakteria, anti fungus ,
 berkesan melawan berbagai jenis parasit dan cacing, 
menurunkan tekanan darah tinggi, kemurungan, 
stress, dan menormalkan kembali sistem 
saraf yang kurang baik.

Durian Belanda adalah pembunuh
semulajadi kanse yang paling ajaib
dengan 10 ribu kali lebih baik dari kemo terapi..
menurut kajian oleh pengusaha ubatan dunia..
so apa salahnya mencuba kan


nie la rupa buahnya...
skg nie kalau beli kat pasar pun blh
tahan harga nya..
sebiji blh cecah ke RM16 hingga RM17..
tu pun bukan besar mana pun...
sbb ramai dah tau khasiatnya..

Dan inilah yang abah aii amalkan..
aii kalau jumpa buah nie mmg beli..
kita yang tak de kanser pun blh mkn..
merawat dari awal kan..


aii sejak abah sakit nie
jus durian belanda nie
aii mmg x suka la bkn jus buah sekali
tak gemar..rasa tu tak blh nak accept 
tapi bila dah abah kena...kanser tu..
aii pun blh tersuka jus durian belanda
rasa dia blh terima...
cuma buah je masih cuba tuk belajar mkn...

just nak kongsikan...apa yang baik
tuk kawan-kawan kan...
ada lagi satu yang abah aii amalkan...
nanti next entry aii story...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perkahwinan