Jom Intai Blog Rosalinda

Foto Saya
Blog ini dah tentulah mengenai kehidupan aii bersama Cinta Hati dan Buah Hati kesayangan saya... Disini lah tempatnya saya menconteng apa saja yang saya nak ceritakan..berkongsikan rasa sayang, cinta, kasih, gembira, sedih dan segala nya...Jom intai saya di blog nie....

Cinta Hati

Cinta Hati

Buah Hati

Buah Hati

Kami

Kami

Arkib Blog

Robot

Rabu, 17 April 2013

Jom Intai ~ Anniversary celebration shabu..shabu

entry sebelum nie dah citer pasal
celebrate anniversary mak ngan abah kan..
mm citer nye just makan-makan je
lah kat shabu..shabu. 
makan apa ek...makan apa lagi 
steamboat la kita..ek...

gambar tak byk snap...
sbb banyak nak makan kan.


segala makanan yang nak di humban ke dlm piuk steamboat 
letak kat tengah..so aii
mmg book mega yang dekat ngan peti tu..
tak la jauh sgt nak ambik kan...


abah ngan mak..best la..suka tgk
diorg mkn...
makanan laut sgt fresh..ketam mmg manis
dan padat isinya..wala...betul ketam dia...hihihi


bebudak lebih berapa tah tinggi kena bayar..
half..so RM15 hinggit...aqiff sorang je tak kena
aen ngan ariana kena bayar la...
tapi bukan makan pun
takat mkn ais creamm..je..
aduhai nye..


ha kan dekat je dari meja
kami...menu lain..mcm steamboat tempat lain gak
ada ice cream, ais kacang, cendol..air gas nie..semua jenis ada...
tekan je...buah..nasi lemak...dan segala mee, bihun, nasi pun ada..


pilih je..emm satu lagi kat
shabu-sabu nie ada yang bakar gak..
tapi iteam dia kat luar...
kita pilih apap nak di bbq kan..
so lekatkan no meja
pd pinggan..dah siap bakar dia antar
terus ke meja...tapi..aku lagi
suka kalau bakar sendiri..lagi syok maa...


haa...nie la gambar empuan tanah nye...
besar nye anak aii bukak mata..hiihihi
gambar nie gak la aii buat banner
kat atas tu...hihihi

conclusion nya..boleh la steamboat kat shabu-shabu nie
boleh la..aku lagi suka tom yam nye..
compare sup..kureng sikit..
apa pun terpulang kan
citerasa kan masing-masing...

2 ulasan:

  1. kt mana ni karos?? lagi bes dr tpt kita p kat upm tu yer??

    BalasPadam
  2. dekat jln nak gi medan gopeng..lepas bulatan ipoh perade tu...lagi senang sebelah bangunan umno tu...kat area...hotel impiana tu...boleh la kekda..ketam dia yg sedap isi penuh...fresh sgt..

    BalasPadam

Perkahwinan