Jom Intai Blog Rosalinda

Foto Saya
Blog ini dah tentulah mengenai kehidupan aii bersama Cinta Hati dan Buah Hati kesayangan saya... Disini lah tempatnya saya menconteng apa saja yang saya nak ceritakan..berkongsikan rasa sayang, cinta, kasih, gembira, sedih dan segala nya...Jom intai saya di blog nie....

Cinta Hati

Cinta Hati

Buah Hati

Buah Hati

Kami

Kami

Arkib Blog

Robot

Jumaat, 19 April 2013

Jom Intai ~ Nasi Kerabu

Menu untuk tengahari nie
adalah nasi kerabu...
aii..alhamdulilah kenyang..
uols dah lunch ker?
ishh mestilah dah kan...dah nak makan petang
dah kan..


nie nasi kerabu buatan rumah..
ialah kalau beli susah nak penuhi citerasa..
bukan nak kata kita punya sedap sgt kan
eh jap aii masak mestilah sedap..
ha masuk la dalam bakul ko angkat sendiri..
tiong...tiong.
ayam quarter tu
ha ambik..menendang-nendang
ayam dalam perut..
hiihih

ok la selamat menjamu selera..
nommm...nommm

4 ulasan:

  1. masak lagi..terasa nak jadi jiran rose..bila berjiran mesti rose akan hantar makanan hari2..hihihihi



    psssttt rose sila tgk blog kite..kasi baung lah word verification..semak je..

    BalasPadam
  2. wah,,,dh lama x mkn nasi kerabu,,,sedapnye kk ros

    BalasPadam
  3. sedapnyer nasi kerabu...betol2 word verification tu kdg2 tensen ar...

    BalasPadam
  4. mai ok apa jadi jiran ngan aku..ko pun rajin masak leh hantar..makanan kat aku sama kan..hihihihi..baik aku dah buat dah..sori tak perasan benda tu...hr tu mcm dah buag..tah le

    as..sedap k.rose pun suka mkn..nasi kerabu..puas kalau buat sendiri kan..

    tq..sedap..sedap..mcm upin ipin...

    BalasPadam

Perkahwinan