Jom Intai Blog Rosalinda

Foto Saya
Blog ini dah tentulah mengenai kehidupan aii bersama Cinta Hati dan Buah Hati kesayangan saya... Disini lah tempatnya saya menconteng apa saja yang saya nak ceritakan..berkongsikan rasa sayang, cinta, kasih, gembira, sedih dan segala nya...Jom intai saya di blog nie....

Cinta Hati

Cinta Hati

Buah Hati

Buah Hati

Kami

Kami

Arkib Blog

Robot

Jumaat, 5 April 2013

Jom Intai ~ Masak-Masak

Dah lama tak masak-masak kan
so ada time sekali sekala balik kl..
aku masak la tuk hubby tapi tu la
sempat masak sehari je...
dh sakit...yang aii dah citer entry sebelum nie

so masak nasik minyak..
tu pun request dari makcik kecik..
anak aii mmg suka sgt makan nsi minyak
tah ikut sapa tah...


ha tu dia lauk nya...nasi tak sempat nak snap...
lauknya..
Dalca
Ayam Masak Merah
Cendawan goreng kunyit...

tu la lauknya...simple je...
esoknya dah sakit mata...hahahahaha
sian kat aii kan...

3 ulasan:

  1. Simple tp sedap dik..tak menahan sambal ayam..

    BalasPadam
  2. hehehe..tq..sedap..sedap..sedap...

    BalasPadam

Perkahwinan