Jom Intai Blog Rosalinda

Foto Saya
Blog ini dah tentulah mengenai kehidupan aii bersama Cinta Hati dan Buah Hati kesayangan saya... Disini lah tempatnya saya menconteng apa saja yang saya nak ceritakan..berkongsikan rasa sayang, cinta, kasih, gembira, sedih dan segala nya...Jom intai saya di blog nie....

Cinta Hati

Cinta Hati

Buah Hati

Buah Hati

Kami

Kami

Arkib Blog

Robot

Selasa, 16 April 2013

Jom Intai ~ Kempen PRU 13

aikk..petang tadi dapat panggilan
talipon...ingatkan apa rupanya..
nak berkempen pasal suh pangkah..bla..bla..
ish maju betul kan...

dulu dtg kat umah skg main
talipon plk..
canggih betul...
apa pun buat lah pilihan..yang bijak
aii sokong mana..hiihi
undikan rahsia...tapi ye ker rahsia..
sejauh mana ianya rahsia...
jawab lah di sana nanti...

buatlah pulihan yang bijak kan...
apa pun jgn time
nak mengundi je janji itu ini..
dtg umah kempen..sana sili..
talipon bagai...
lepas habis batang hidung pun tak nampak

untuk yang nak semak..
anda mengundi di mana..
boleh semak kat sini 


kalau nak sms pun boleh...


aii dah semak...
tahun nie baru nak mengundi..
first time...
5 tahun lepas dah daftar tapi
tah nama tercicor katanya...
katanya...jadi kali nie
kompem ada dah...
kat mana lagi manjoi la...

pilihan anda penentu masa depan negara..
ewahh..hiih
so selamat mengundi...

2 ulasan:

  1. Mai pun first time..jom mengundi..rose undi i tau..hihihi

    BalasPadam
  2. jom..i undi u..u undi i...ok tak..hihihi

    BalasPadam

Perkahwinan