Jom Intai Blog Rosalinda

Foto Saya
Blog ini dah tentulah mengenai kehidupan aii bersama Cinta Hati dan Buah Hati kesayangan saya... Disini lah tempatnya saya menconteng apa saja yang saya nak ceritakan..berkongsikan rasa sayang, cinta, kasih, gembira, sedih dan segala nya...Jom intai saya di blog nie....

Cinta Hati

Cinta Hati

Buah Hati

Buah Hati

Kami

Kami

Arkib Blog

Robot

Selasa, 19 Mac 2013

Jom Intai ~ Wedding Sepupu Kita

Rombongan cik kiah ke kl la baru nie..
kali nie adik sepupu aku lak yang kawen...
9 Mac hari tu...kat Ampang...

Akak la mendrive..dah la tak tau
umah nye..bukan jarang pegi cuma
tak selalu..eik bukan sama ker...hehehe
ialah kan biasanya hubby i yang bawak
so disbbkan i ke sana jumaat pagi
makanya redah je lah mak nak...
sib baik ada gps segala...toiiingggg terus 
sampai depan pintu pago umah...


nie gamo time nikah nye..wat kat surau je
tgk la tu pengapit perantin..budak kecik tu...
pantang nampak kamera...


nie la pasangan pengantin nye...hehehe
baru selesai majlis


ha..dah mula dah. siap la mmg pantang kalau
suruh posing no 1..ratu kebaya tu..hehehehe..


gosip apa tu anak mama nie...siap bersimpuh
duk nye sopan la kan pakai kain batik...hehehe


ha nie puan tanahnya..along ikut gak
tema nye biru..aku ngan angah
malas la cari baju biru x de..ha ambik ko 
tema i ngan angah pink merah..hahahaha


nie antara mak sedara aku..belah abah...


mak aiii anak sedara lagi sihat dari mak sedara...
nampak demuk la plk...nie maksu aku...tapi kita org panggil
su ja...stand for maksu ja...


haaa...nie bersama ngan kekasih hati la kan
harus la ada...buat-buat manja la tu...


nie pengantin nye...apa pun tahniah
dah jadi isteri..kena rajin-rajin masak ekkk..


my lovely parents...yang depan tu
atuk ngan nenek aku...



2 ulasan:

  1. Amboi anak dara sorang tu kemain lagi pandai posing..pakai kebaya boleh jd ratu kebaya..seronok biler ada kenduri kendara ni time tu lar dpt berkumpul saaak saudara kan..

    BalasPadam
  2. hahahah... tu la mmg kalau depan kamera...dia la dulu.seronok sebab time tu la dpt jumpa nak balik kg susah x semua ada time tu tpi kalau ada kenduri mmg meriah kan

    BalasPadam

Perkahwinan