Jom Intai Blog Rosalinda

Foto Saya
Blog ini dah tentulah mengenai kehidupan aii bersama Cinta Hati dan Buah Hati kesayangan saya... Disini lah tempatnya saya menconteng apa saja yang saya nak ceritakan..berkongsikan rasa sayang, cinta, kasih, gembira, sedih dan segala nya...Jom intai saya di blog nie....

Cinta Hati

Cinta Hati

Buah Hati

Buah Hati

Kami

Kami

Arkib Blog

Robot

Isnin, 11 Februari 2013

Photobook Sampai Lagi...

Kali nie photobook dari My Print Shop..
aku pernah buat yang first hari tu....nie kira
kali ke dua menggunakan khidmat 
company yang sama...ok la hard cover...
aku buat photobook 
buah hati aku tu la...emm so aen je dah 
ada dua photobook..dah cukup la tu
lepas nie mama ngan papa punya
pulak...hehehehe..

Tapi photobook yang dari 
my print shop nie hubby gi pick up kat
Taman Maluri..
cuti CNY hubby bawak balik ipoh...dah
la seksa nak menunggu hubby samapi yelah..
...jalan semua je
mana tak nye naik bas dari pudu pukul
12 tengahari sampai ipoh pukul 7 petang...

Gambor pakai handphone idak le berapa lawa...
tapi boleh la menjadi koleksi kan..
nanti akan beli lagi photobook dari 
Groupon Malaysia memang tak menyesal..
harap-harap lepas nie banyak 
le lagi photobook ye...

nie aku jadikan cover bagi photobook 
nie kat dalam punye...

*/ Lepas nie akan bayak lagi la photobook nye..
tambah lagi dapat sokongan dari cinta hati...siap 
kalau aku tak sempat nak beli dia belikan...bagus kan...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perkahwinan