Pages

Jom Intai Blog Rosalinda

Foto Saya
Blog ini dah tentulah mengenai kehidupan aii bersama Cinta Hati dan Buah Hati kesayangan saya... Disini lah tempatnya saya menconteng apa saja yang saya nak ceritakan..berkongsikan rasa sayang, cinta, kasih, gembira, sedih dan segala nya...Jom intai saya di blog nie....

Cinta Hati

Cinta Hati

Buah Hati

Buah Hati

Kami

Kami

Arkib Blog

Robot

Isnin, 11 Februari 2013

Jom Intai ~ Cuti..Cuti

Jumaat balik sekolah buah hati aku balik
tunjuk surat teacher dia bagi...
mak aiii seminggu tu cuti sekolah...
haii apa lak nak buat supaya anak aku 
tak bosan..kang
mengamuk nak gi sekolah kang payah lak...
emm tapi tak boleh plan kemana-mana

sbb hubby kursus 3 bulan kat ngan opis gak...
sian siap ada assignment bagai...
sabtu ahad boleh balik tapi dua hari je, apa nak 
buat pun..kalau dapat cuti sama ngan
aen boleh la plan nak gi jalan jauh sikit...
nampaknya around perak je lah...

To kengkawan and rakyat malaysia yang 
menyambut tahun baru cina...selamat la ye...
teringat time belajar dulu...bayangkan aku duk ngan 
satu rumah dua orang je malay..cina empat org..india 
sorang mmg satu malaysia la...semua orang macam cakap 
boleh ke aku duk ngan bangsa lain...bagi aku happy sgt...
sampai skg kami still close friends...

Kredit: google



Tiada ulasan:

Catat Ulasan