Jom Intai Blog Rosalinda

Foto Saya
Blog ini dah tentulah mengenai kehidupan aii bersama Cinta Hati dan Buah Hati kesayangan saya... Disini lah tempatnya saya menconteng apa saja yang saya nak ceritakan..berkongsikan rasa sayang, cinta, kasih, gembira, sedih dan segala nya...Jom intai saya di blog nie....

Cinta Hati

Cinta Hati

Buah Hati

Buah Hati

Kami

Kami

Arkib Blog

Robot

Selasa, 12 Februari 2013

Jom Intai ~ Roti Canai Satu...

Cuti-cuti pekena roti canai best gak kan... 
so apa lagi gerak semua kaum kerabat...siap-siap pi makan
roti canai...emm lama rasanya aku tak makan roti canai...
last sebelum abah aku sakit...masa time keja dulu
tahun lepas...

aku lagi suka mkn roti canai panas-panas...tu yang
ajak semua tu...lagi pun buah hati aku tu la...dia ckp
dah lama aen tak mkn roti canai...so alang kepalang
cuti dah cantik sgt la kan...

cara makan roti canai ala aen...
Ha anak aku nie makan roti canai pun ada cara tau...kena ikut step..mak aii punya la
lambat nak menunggu abis roti canai nye...tak pelah janji nak makan kan...

Makan roti canai pun nak posing...belasah la labu..hihihi
Ha....tengok abis sebiji...mmmg tak kongsi ngan sapa-sapa...kenyang alhamdulilah....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perkahwinan