Pages

Jom Intai Blog Rosalinda

Foto Saya
Blog ini dah tentulah mengenai kehidupan aii bersama Cinta Hati dan Buah Hati kesayangan saya... Disini lah tempatnya saya menconteng apa saja yang saya nak ceritakan..berkongsikan rasa sayang, cinta, kasih, gembira, sedih dan segala nya...Jom intai saya di blog nie....

Cinta Hati

Cinta Hati

Buah Hati

Buah Hati

Kami

Kami

Arkib Blog

Robot

Selasa, 5 Februari 2013

Jom Intai ~ Photobook Udah Sampai

 Ha...dah hampir giler membeli lagi photobook...bulan januari je aku siapkan dua photobook...walaupun
due date lambat tapi aku dah redeem awal sebab kang mmg ter burn...dah la time abah sakit....
hari tu dua dah burn, kali nie tak nak terjadi lagi...ada masa terus buat terus hantar...cepat dan tak lah

dok pikir-pikir lagi...pixajoy nie bagus aku antar minggu lepas hari khamis tup...tup petang tadi sampai
mmg cepat giler...yang Hp punye lagi awal aku antar printing sampai skg belum lagi siapnye...
dah la tak sabar nak nengoknya....

Nie ada satu lagi tapi dateline nye bulan lapan...tapi dah nak start buat...lagi cepat lagi bagus...kang kalau
sibuk pun tak la ter burn lagi photobook aku nie..

Photobook dah siap...mmg puas hati sesgt.....TQ pixajoy...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan