Jom Intai Blog Rosalinda

Foto Saya
Blog ini dah tentulah mengenai kehidupan aii bersama Cinta Hati dan Buah Hati kesayangan saya... Disini lah tempatnya saya menconteng apa saja yang saya nak ceritakan..berkongsikan rasa sayang, cinta, kasih, gembira, sedih dan segala nya...Jom intai saya di blog nie....

Cinta Hati

Cinta Hati

Buah Hati

Buah Hati

Kami

Kami

Arkib Blog

Robot

Selasa, 5 Februari 2013

Jom Intai ~ Baju Sekolah

Akhirnya.... dah nak masuk bulan dua baru dapat bajunya uniform nye...lagi semangat
la manja aku tu nak gi sekolah...xcited bukan main...macam mama x cited kalau dapat benda
baru...hihihi.

ini lah ropenya uniform aen...
Posing siket sebelum gi skoll
Dah boleh balik sekolah...





2 ulasan:

  1. uniform aen pakai dengan seluar..senang nak melangkah kemana-mana..

    BalasPadam
  2. Mmg pun mai..ko tau skg nie makin kuat la memanjatnya...mengalahkan budak boy...mai rindu nye kat mai...

    BalasPadam

Perkahwinan