Jom Intai Blog Rosalinda

Foto Saya
Blog ini dah tentulah mengenai kehidupan aii bersama Cinta Hati dan Buah Hati kesayangan saya... Disini lah tempatnya saya menconteng apa saja yang saya nak ceritakan..berkongsikan rasa sayang, cinta, kasih, gembira, sedih dan segala nya...Jom intai saya di blog nie....

Cinta Hati

Cinta Hati

Buah Hati

Buah Hati

Kami

Kami

Arkib Blog

Robot

Ahad, 3 Februari 2013

Jom Intai ~ Bucuk Mama Demam

Tengah-tengah malam tetiba badan anak mama panas bila test suhu badan naik sikit...mula la start 
tak boleh tido lena sangat sebab takut tetiba panas naik mendadak kan..bahaya pulak...so
pagi esok nya terus ke klinik..mak aiii sampai punya la ramai umat nye...emm tak elah
sabar menunggu...lagi pun batuk ngan selsema pun kuat..risau melarat..kan...jadi jom talk to your doc..
jom..jom...

Klinik Pakar Kanak-Kanak Lim

Ha.inilah ropenya kinik nye Klinik Pakar Kanak-Kanak Lim..Alhamdulilah aen serasi ngan klinik nie..emm
nama pun pakar kanak-kanak..kan mmg pandai la interaksi ngan kanak-kanak...aen pun ok ngan doc..kalau
klinik yang dia tak biasa mmg payah nak pujuk..takut kena cucuk...

Muka Budak comel demam...sian anak mama...nanti makan ubat ek...mam syg aen
Layan jelah bosan menunggu lama...
Mudah-mudahan Anak kesayangan mama cepat baik ye syg...tapi anak-anak nie demam mcm mana pun main tak blh tinggal...Tapi rasanya bagus mcm tu...Walaupun demam aktif...tak la risau sangat...Tapi 
biasalah apa-apa pasal Aen, papa nye yang lagi risau...tengah malam tak tido...kejap-kejap dok rasa cek suhu badan aen...

Ubat yang anak mama kena mamam...sib baik ubat nye manis...senang sikit kerja aku nak menyuapnye...
Alhamdulilah hari Ahad demam aen dah ok...sok boleh pegi sekolah...risau dia takut tak dapat gi sekolah...tak sukan makan ubat pun dia telan juga sebab tak dapat gi sekolah...sian dia ekk...Syukur dah baik demam, batuk ada sikit-sikit lagi...apa pun cepat baik sepenuhnya ye syg..sayang anak mama....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perkahwinan