Jom Intai Blog Rosalinda

Foto Saya
Blog ini dah tentulah mengenai kehidupan aii bersama Cinta Hati dan Buah Hati kesayangan saya... Disini lah tempatnya saya menconteng apa saja yang saya nak ceritakan..berkongsikan rasa sayang, cinta, kasih, gembira, sedih dan segala nya...Jom intai saya di blog nie....

Cinta Hati

Cinta Hati

Buah Hati

Buah Hati

Kami

Kami

Arkib Blog

Robot

Rabu, 27 Februari 2013

Jom Intai ~ Banjir Kilat Lagi

Hai entahlah...sebenarnya
aku dah tak kuasa nak story pasal nie
penat rasanya..aku redha segala apa yang berlaku
ketentuannya..aku tak pertikaikan tu..
tapi yang aku geram tu sikap manusia
janganlah orang yang bawah jadi mangsa.
entry sebelum nie pun aku dah citer gak pasal benda nie...

air naik mula kul 7.30...mmg la hujan 
tapi tak la lebat mana pun..kalau 4 hari ujan 
x berenti aku faham la kenapa banjir..
nie ujan kul 6 lebih 7.30 dah banjir..pulak
tu pukul 8.30 dah surut airnye...tu pun
lepas aku mengamuk kat org JPA
ialah sampai bila kami..kat sini
nak tempuh benda nie...dah la abah aku

lagi pun kesian kat jiran yang x ada..
pegi umah anak..balik2 tengak keta dah tengelam air
nasib la kan...


nie air yang masuk kawasan umah aku...laju giler..
kalau air ujan tak kan la kuat cam ombak kat laut kan...heheheh


air makin naik...


nie kak ngah aku yang baru balik kerja 
hahaha...terpaksa redah banjir...keta parking kat jalan
kawasan tu tinggi sikit


nie air hampir takat pinggang....tu pun baru balik
kerja dah kelam kabut punggah barang...

Alhamdulilah tak masuk sampai umah
mudah-mudahan tak la berulang lagi...skg x pelah
aku ngan angah ada dapat tolong
kalau aku x de sian la mak nak wat semuanya
sorang-sorang...

Aduhai sakit pinggang...basuh umah
abis ngan lumpur bagai...ok la...nie pun 
dah penat mau tition..
nite....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perkahwinan