Jom Intai Blog Rosalinda

Foto Saya
Blog ini dah tentulah mengenai kehidupan aii bersama Cinta Hati dan Buah Hati kesayangan saya... Disini lah tempatnya saya menconteng apa saja yang saya nak ceritakan..berkongsikan rasa sayang, cinta, kasih, gembira, sedih dan segala nya...Jom intai saya di blog nie....

Cinta Hati

Cinta Hati

Buah Hati

Buah Hati

Kami

Kami

Arkib Blog

Robot

Selasa, 18 September 2012

Majlis Pertunangan

Hai..mmg dah lama benar tidak menulis di dalam blog ini...macam macam yang aku lalui selama 4 bulan ini selama tu gak le aku tak menyinggah di intai2...Setelah aku terpaksa ambik keputusan berenti kerja untuk menjaga abah yang di serang kenser aku memang x de masa nak menulis...pasal sakit abah tu..nanti aku akan story lain kali...banyak benda nak cerita..tapi nanti ye.....

Sebenarnya 14 dan 15 Sept hari tu aku ke KL sbb sepupu aku bertunang, 2 orang sekali...emm dalam sibuk2 menguruskan abah dan anak-anak aku dan anak sedara kat umah nie sempat gak aku buat hantaran tuk sepupu aku sorang nie...alhamdulilah walau pun tak secantik mana tapi boleh lah kan dari tak de...


Nie sepupu aku yang bertunang 14 Sept..kat Ampang...

Sesi bergambar...tema nye pink...Tapi sedih sgt baju tak sempat siap terpaksa la pakai baju warna merah lari tema sikit...  




Cincin Merisik, bertunang dan Pemberian...

Inilah hasil keras tangan aku...temanya pink...aku yang pilih colour nie..sbb sewwt la nak kasi kat perempuan kan...

Hantaran majlis nye dia Gombak..15 Sept

Sesi perbincangan sbb abah tak blh nak duk bawah susah jadi pihak perempuan sediakan kerusi...

Nie Pasangan nye...norezety dan hafiz..yang lelaki tu sepupu aku nye...



Alhamdulilah selesai semua majlis...dan sepupu aku pun puas hati dengan hantaranya...siap tempah tuk kahwin nanti plk...

2 ulasan:

Perkahwinan