Jom Intai Blog Rosalinda

Foto Saya
Blog ini dah tentulah mengenai kehidupan aii bersama Cinta Hati dan Buah Hati kesayangan saya... Disini lah tempatnya saya menconteng apa saja yang saya nak ceritakan..berkongsikan rasa sayang, cinta, kasih, gembira, sedih dan segala nya...Jom intai saya di blog nie....

Cinta Hati

Cinta Hati

Buah Hati

Buah Hati

Kami

Kami

Arkib Blog

Robot

Isnin, 26 Mac 2012

Jom Intai ~ Thanks Mom and Dad

Wah tajuk tu mmg sepekong abis la kan...bukan x cited dapat hadiah dari mak ngan abah....pinggan 1 set tu...semua dapat along, angah ngan adik (hehehe...aku la tu kan). Tapi aku warna hijau sbb abah cakap ikut tema warna bilik masing-masing...sebab kat umah ipoh bilik aku warna hijau jadi abah ngan mak belikan aku pinggan warna hijau la...hehehe..
Tak sabar nak guna nie..heheheh

Along punya bilik warna pink so dia dpt warna pink la...and angah punya warna biru.....patut nya kita bagi kat mak abah...tapi mak abah lak bagi kat kita..tak pelah org bagi kita ambik je la kan....apa pun terima kasih sangat-sangat ye....mak abah....

1 ulasan:

Perkahwinan