Pages

Jom Intai Blog Rosalinda

Foto Saya
Blog ini dah tentulah mengenai kehidupan aii bersama Cinta Hati dan Buah Hati kesayangan saya... Disini lah tempatnya saya menconteng apa saja yang saya nak ceritakan..berkongsikan rasa sayang, cinta, kasih, gembira, sedih dan segala nya...Jom intai saya di blog nie....

Cinta Hati

Cinta Hati

Buah Hati

Buah Hati

Kami

Kami

Arkib Blog

Robot

Rabu, 29 Februari 2012

Jom Jom Berkelah

Berkelah di pantai yang indah...bermacam acara....(alamak nie asal yang sonang ati benor menyanyi nie aiii) dah berminggu-minggu dah nye pun gi berkelah tapi baru sempat nak menulis nulis nie ha...kalau nak tau Perkelahan Ulu Chepor...nie kat chemor..kalau dari umah aku iph tu adalah dlm 15 minit tuk...tak jauh pun....mmg best. time kecik2 dulu mmg selalu gak weekend mak ngan abah bwk main air. 


Kat ulu chepor nie mmg ada pondok cam kat gambo atas tu...satu pondok 2 inggit...ok sangat la aiii... masuk kena bayar 2 inggit...tapi time aku kecik dulu singgit je...


mmg tersangat la best...lepas masak -masak gi sana makan...paling best blh bakar2 nie yang aku suke sgt...ishh mmg puas la...hubby first time dtg kat sini...mmg napak dia lagi sonok dari anak2...hehehehe..sampai talipon dlm poket pun tak sedar...abis basah nye...tapi alhamdulilah lps dah keringkan esoknya idup lagi...


Nie la gelagat nye....mmg aku pun berendam sampai tak nak balik....nanti kita pegi lagi okey....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan