Jom Intai Blog Rosalinda

Foto Saya
Blog ini dah tentulah mengenai kehidupan aii bersama Cinta Hati dan Buah Hati kesayangan saya... Disini lah tempatnya saya menconteng apa saja yang saya nak ceritakan..berkongsikan rasa sayang, cinta, kasih, gembira, sedih dan segala nya...Jom intai saya di blog nie....

Cinta Hati

Cinta Hati

Buah Hati

Buah Hati

Kami

Kami

Arkib Blog

Robot

Khamis, 9 Februari 2012

Jom Intai ~ Main Air

Nie pantai kelanang kat area banting.....bukan rancang pun nak gi tapi dek sebab bebudak asyik duk merengek je...bawak kan jugak la...wah...wah memang seronok la semua dah sampai mmg tak nak balik....lepas perasaan... semua anak-anak.



Nie la gelagat anak-anak..mmg best....

Baru lepas mandi...dah siap nak balik....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perkahwinan