Jom Intai Blog Rosalinda

Foto Saya
Blog ini dah tentulah mengenai kehidupan aii bersama Cinta Hati dan Buah Hati kesayangan saya... Disini lah tempatnya saya menconteng apa saja yang saya nak ceritakan..berkongsikan rasa sayang, cinta, kasih, gembira, sedih dan segala nya...Jom intai saya di blog nie....

Cinta Hati

Cinta Hati

Buah Hati

Buah Hati

Kami

Kami

Arkib Blog

Robot

Ahad, 8 Januari 2012

Jom Intai ~ Kesan Demam

Lama dah tak bersiaran ye...cewah...kepala masih tak stabil kedudukannya nie...aduhai teruk betul demam aku kali nie....makan ubat cam mana pun tak surut panas nya...tapi alhamdulilah kini dah beransur pulih sikit...cuma letih sebab seminggu tak selera nak makan....badan pun rasa lemah sangat.....terima kasih..2 kali gi klinik baru beransur pulih....sian aen balik ipoh mama tak sempat main ngan dia ek....time tak selera makan macam nie teringat lak nak makan bubur kat kg baru tu....sedap nye....

Bubur nasi..nyum...nyummm

Aen mmg suka kalau dapat bubur kat sini....dari tak selera boleh banyak makan nye....ingat nak gi makan tapi kang tak leh makan teringat kat aen pulak....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perkahwinan