Jom Intai Blog Rosalinda

Foto Saya
Blog ini dah tentulah mengenai kehidupan aii bersama Cinta Hati dan Buah Hati kesayangan saya... Disini lah tempatnya saya menconteng apa saja yang saya nak ceritakan..berkongsikan rasa sayang, cinta, kasih, gembira, sedih dan segala nya...Jom intai saya di blog nie....

Cinta Hati

Cinta Hati

Buah Hati

Buah Hati

Kami

Kami

Arkib Blog

Robot

Khamis, 15 Disember 2011

Jom Intai ~ Nak Jugak la..



Cantik tak?...Entry nie pun citer last week gak...tgk la anak dara aku tu...duk posing sakan ngan inai dia...nak tau ...... time mak ngan abah aku nak gi haji tanye aen nak apa?...dia blh ckp tok abah nanti belikan inai ye....so kat air port lagi dia dah tanye tok abah beli tak inai....balik je ipoh terus pakai....mmg suka btl....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perkahwinan