Pages

Jom Intai Blog Rosalinda

Foto Saya
Blog ini dah tentulah mengenai kehidupan aii bersama Cinta Hati dan Buah Hati kesayangan saya... Disini lah tempatnya saya menconteng apa saja yang saya nak ceritakan..berkongsikan rasa sayang, cinta, kasih, gembira, sedih dan segala nya...Jom intai saya di blog nie....

Cinta Hati

Cinta Hati

Buah Hati

Buah Hati

Kami

Kami

Arkib Blog

Robot

Ahad, 27 November 2011

Jom Intai ~ Sedihnye..Lunch

Kenapalah malas benau lak gi pasar tah...emm makan kat luar dah la hai....tetiba tadi tengahari si kecik tu nak makan nasi....nak kuar gi makan awal lagi baru kul 11.30
nak tak nak masak la nasi tuk aen...pastu tanye dia nak apa....
dia nak mkn telur goreng so goreng jelah telur..tuk aen
pastu tgk kat dalam peti ada ikan masin terubuk yang abang kat opis tu bagi time dia gi sarawak...
so masak jelah...lagi pun dah alang-alang masuk dapur....emm terus masak je lah kan...tak yah la nak kuar makan tengah hari  nie.....hehehehe
tak pelah masak ala kadar jelah asalkan kenyang dah la.....
tapi kan sekali sekala mkn cam nie selera gak...cuma kalau ada ulam lagi best nie....apa pun nie la namanye menu tengahari...sorry ye syg....makan jelah ek...sok rajin kita gi pasar...saya masak sedap2...cewah pujuk la tu....

Ayer asam cicah ngan ikan gereng...ikan masin terubuk...

apa pun abis gak nasi sepinggan

Tiada ulasan:

Catat Ulasan