Jom Intai Blog Rosalinda

Foto Saya
Blog ini dah tentulah mengenai kehidupan aii bersama Cinta Hati dan Buah Hati kesayangan saya... Disini lah tempatnya saya menconteng apa saja yang saya nak ceritakan..berkongsikan rasa sayang, cinta, kasih, gembira, sedih dan segala nya...Jom intai saya di blog nie....

Cinta Hati

Cinta Hati

Buah Hati

Buah Hati

Kami

Kami

Arkib Blog

Robot

Selasa, 15 November 2011

Jom Intai ~ Nasi Hujan Panas

Malam tadi tah nepe datang hangin rajin nak masak nasi ujan panas tuk dinner...daging korban pun ada boleh masak sekali...lagi pun buah hati aku tu memang suka sangat makan nasi ...mcm nasi tomato...nasi minyak dan seangkatan dengan itu.....alhamdulilah bayak makan nye semalam...yelah sejak mak nagn abah pegi haji nie aen kurang makan berat pun turun mendadak....balik raya haji ari tu ramai yang kata aen cengkung...nampak kurus...

Sebenarnya nasi ujan panas nie first time buat...tapi result nye hubby kata ok..kira blh la kan....

Ayam masak cili

Gulai Kurma Daging Korban

Acar Timur


Nasi Hujan Panas

Nie la menu malam tadi..ayam goreng tu utk si kecik

1 ulasan:

  1. emmm beshnyer...yum3..:-)

    *jue singgah n follow cnie..:-D

    BalasPadam

Perkahwinan