Jom Intai Blog Rosalinda

Foto Saya
Blog ini dah tentulah mengenai kehidupan aii bersama Cinta Hati dan Buah Hati kesayangan saya... Disini lah tempatnya saya menconteng apa saja yang saya nak ceritakan..berkongsikan rasa sayang, cinta, kasih, gembira, sedih dan segala nya...Jom intai saya di blog nie....

Cinta Hati

Cinta Hati

Buah Hati

Buah Hati

Kami

Kami

Arkib Blog

Robot

Isnin, 7 November 2011

Jom Intai ~ Berkongsi Pasal Raya Aidiladha

Entry kali nie nak berkongsi cerita time Raya Aidiladha...lain rasanya walau bising dan riuh macam mana pun suara anak-anak kat umah tetap rasa sunyi...tapi nasib baik anak-anak paham..mulanya risau gak sebab takut bila masuk umah anak-anak mengamuk nak kan opah ngan tok abah diorang tapi alhamdulilah semua paham...tapi standard la tiap kali ada gambar atau cerita pasal mekah semua terpacak depan tv nak tengok tok abah ngan opah.....

gelagat time buat ketupat.....akhirnya aku berjaya buat ketupat...suke..suke

Time raya...tu kami 3 beradik masak...walaupun tak semeriah mak masak tapi alhamdulilah jadi gak...merasa la pegi beli barang-barang ....fikir nak masak apa....mana nak kisahkan anak-anak...tau je lah budak-budak nie time kita sibuk masak time tu la dia nak tidonye...nak susu..macam-macam....

menu di pagi raya

Jom bergambar kenangan dulu nanti nak tunjuk kat abah ngan mak bila balik nanti....mesti mak abah seronok tengok....


 bergambar bersama along...angah...dan anak-anak...

tuan empunye mestilah ada...aku..hubby dan anak-anak...

Bila tengok balik gambo tu..hubby cakap ngan aku.."kalau la anak kita ramai cam tu meriah kan..."




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perkahwinan