Jom Intai Blog Rosalinda

Foto Saya
Blog ini dah tentulah mengenai kehidupan aii bersama Cinta Hati dan Buah Hati kesayangan saya... Disini lah tempatnya saya menconteng apa saja yang saya nak ceritakan..berkongsikan rasa sayang, cinta, kasih, gembira, sedih dan segala nya...Jom intai saya di blog nie....

Cinta Hati

Cinta Hati

Buah Hati

Buah Hati

Kami

Kami

Arkib Blog

Robot

Khamis, 6 Oktober 2011

Jom Intai ~ Sebak Dalam Hati

Emm setiap apa yang bertemu pasti akan berpisah...begitu juga pada kawan sekerja aku kat opis....walaupun baru kenal tapi kita dah rapat sangat.....suka duka...tawa riang sama-sama tapi bila sorang tak de rasa cam lain je....ialah kan tugas tetap tugas....dimana diarahkan di situlah kita pergi.....memang sedih sebab dah mesra...tub..tub kena tukar....tapi kita semua tetap kekal sahabat hingga ke akhirnya...tu belum campur lagi aku ngan kengkawan sps dan yang akan abis tak lama lagi nie...alahai lagi 2 bulan je...pejam celik..celik pejam dan sampai time tuk berpisah...emm...tak tau la apa kesudahan nye....sedih bila kenangkan...macam-macam kita orang lalui bersama..bayangkan la kalau sorang tak datang senyap je...sunyi macam kena langgar penyu..sonyap yo....hahaha...maaf la aku nie peribahasa kurang sikit...tapi kalau cukup semua datang ha ambik ko...bergegar bangunan...di buatnye

Apa pun mudah-mudahan ada berita baik tuk kita semua kengkawan.....walaupun nanti kita jauh tapi kenangan bersama kita kekal selamanya....terlalu banyak benda kita lalui bersama....semoga kita tabah menempuh hari-hari mendatang....




Bertahun kita mencipta kenangan bersama...semoga ia nya kekal selamanya.....

2 ulasan:

  1. ala... sedeh nehhh...namo la citer camni... sobsss :((

    BalasPadam
  2. emm tapi mmg sedih pun...huhuhuhu

    BalasPadam

Perkahwinan