Jom Intai Blog Rosalinda

Foto Saya
Blog ini dah tentulah mengenai kehidupan aii bersama Cinta Hati dan Buah Hati kesayangan saya... Disini lah tempatnya saya menconteng apa saja yang saya nak ceritakan..berkongsikan rasa sayang, cinta, kasih, gembira, sedih dan segala nya...Jom intai saya di blog nie....

Cinta Hati

Cinta Hati

Buah Hati

Buah Hati

Kami

Kami

Arkib Blog

Robot

Selasa, 4 Oktober 2011

Jom Intai ~ Dah Tamat Dah....

Ingat tak entry yang lepas aku ada sebutkan pasal slot drama di Tv9 keimanan cinta...semalam last citer nye...emm tah le kan aku rasa best la citer tu...sambil tengok tersengeh sorang-sorang...romantiknye hai....hehehe...



Emm aku story sikit la pasal ending semalam fazura mati..tapi dek kerana sayang nya alen pada cinta fazura dia tak tunaikan permintaan fazura untuk kawen ngan jasmin...tapi kan ada satu babak tu...ex-girlfriends alen datang umah fazura bagi tau yang dia pernah menjalinkan hubungan sampai mengandungkan anak alen tapi fazura tenang je...dia tak pernah tanye alen....dia mohon supaya dia tak terlepas cakap ngan alen...dan jauhkan lah dia dari sifat itu.....kalau kita dah tak tau dah nak cakap apa....mungkin memang dah belasah kot... emm memang la nama nye pun citer drama kan..apa pun boleh buat nak jadi apa semua boleh...tapi mudah-mudahan aku akan jadi penyabar, tenang dan kuat seperti fazura dalam citer keimanan cinta tu....amin...


1 ulasan:

Perkahwinan