Jom Intai Blog Rosalinda

Foto Saya
Blog ini dah tentulah mengenai kehidupan aii bersama Cinta Hati dan Buah Hati kesayangan saya... Disini lah tempatnya saya menconteng apa saja yang saya nak ceritakan..berkongsikan rasa sayang, cinta, kasih, gembira, sedih dan segala nya...Jom intai saya di blog nie....

Cinta Hati

Cinta Hati

Buah Hati

Buah Hati

Kami

Kami

Arkib Blog

Robot

Selasa, 25 Oktober 2011

Jom Intai ~ Pasal Tolong La

Aduhai nye pun sangatlah nak marah sebab malam tadi tak dapat tido dengan tenang......tau la ko nak raya tapi sikit-sikit sudah nie dari kul 7 malam sampai kul 4 pagi dok berdentum-dentum.....main mercun....dah la anak den mengamuk sebab tido nye digangu.....ha kalau nak main la pagi nie..tapi pagi nie sonyap je la pulak...apa penat ko malam tadi tak tido.....(alamak marah pulak aku nie)

Tak bukan apa mmg tak dapat tido malam tadi....kebisingan yang teramat sangat....Sudah nye bunyi kereta polis datang baru senyap....dah la aku nak bangun awal pagi nie nak 5S kan umah yang macam tongkang pecah lagi nie.....apa pun happy Deepavali kepada semua...kengkawan yang beragama hindu.....





Tajaan gambo dari cik google.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perkahwinan