Pages

Jom Intai Blog Rosalinda

Foto Saya
Blog ini dah tentulah mengenai kehidupan aii bersama Cinta Hati dan Buah Hati kesayangan saya... Disini lah tempatnya saya menconteng apa saja yang saya nak ceritakan..berkongsikan rasa sayang, cinta, kasih, gembira, sedih dan segala nya...Jom intai saya di blog nie....

Cinta Hati

Cinta Hati

Buah Hati

Buah Hati

Kami

Kami

Arkib Blog

Robot

Ahad, 30 Oktober 2011

Jom Intai ~ Makan Di RnR

Aduhai...entry kali nie nak luahkan kegeraman....semalam on the way balik dari johor rehatkan diri kejap RnR seremban.... sebelum mula kan perjalanan ke kl semula....singah sebentar di rnr seremban....niat hati nak makan sebab tak makan apa pun cuma breakfast kat hotel je sebelum check out....so singah la makan....hubby cari tempat aku gi beli..

Nasi goreng RM15.00 inggit.....

emm cuba teka berapa inggit makanan diatas..hehehe...tau tak aku kena RM15.00 mungkin orang lain kata okey je tapi bagi aku agak mahal la. Sebab bukan aku tak bisa singgah tapi nie memang betul cekik customer nie....tau tak nak marah punye pasal aku tak makan pun nasi goreng tu...hubby sorang je yang makan.....
Masalahnya kalau nasi goreng tu ada seafood ala-ala udang besar alam ke…ketam ke tak la aku kisah sangat nie tau tak nasi goreng kosong Cuma ada sayur carrot ngan kacang panjang je pun….tak pe lah dah rezeki dia kenakan aku macam tu…..aku buka nye nak marah kea pa ke Cuma nak berkongsi cerita ngan kengkawan je…

Tiada ulasan:

Catat Ulasan