Pages

Jom Intai Blog Rosalinda

Foto Saya
Blog ini dah tentulah mengenai kehidupan aii bersama Cinta Hati dan Buah Hati kesayangan saya... Disini lah tempatnya saya menconteng apa saja yang saya nak ceritakan..berkongsikan rasa sayang, cinta, kasih, gembira, sedih dan segala nya...Jom intai saya di blog nie....

Cinta Hati

Cinta Hati

Buah Hati

Buah Hati

Kami

Kami

Arkib Blog

Robot

Isnin, 31 Oktober 2011

Jom Intai ~ Pasal Mak Abah Ke Tanah Suci

Sebenarnya citer nie minggu lepas tapi masih belum ada kekuatan nak tulis cerita pasal nie...bila nak tulis je air mata mula bertakung...sebak sangat hati...rasa dah banjir dah nie...Alhamdulilah hajat abah dan mak nak ke tanah suci akhirnya di makbulkan Allah...juga...rezeki Allah walaupun last minutes dapat panggilan dari tabung haji...tapi syukur alhamdulilah segala nya dapat di uruskan dengan baik....aku, along ngan angah gi kedai tuk beli segala persiapan...dah la nak kuatkan hati dan perasaan lagi aduhyaii memang mencabar rasanya...nak pulak aku nie cendawan kememeh....payah tau...cepat je nak mengalirkan air mata.....

Mana pening nak uruskan aen lagi....dah la dia tak nak duk nursery lagi-lagi la payah kan dibuatnya...tah le dah tak tau nak buat apa kengkadang...tau tak time dalam keta masa antar mak ngan abah aen tanya kat tok abah...

"tok abah nanti tok abah balik aen duk kat kg lagi kan...ngan opah ngan tok abah kan....kejap je kan tok abah ngan opah pegi kan...".

mana nak kena kuat depan aen lagi...nak pura-pura tak menitiskan air mata depan dia...sebab kalau aku sedih dia lagi-lagi la akan sedih tau.....emm dah la rasa cam tak mampu nak tulis dah nanti kita story lagi ek....Apa pun thanks pada semua yang hadir menghantar abah dan mak ke Kelana Jaya....budi dan jasa semua hanya Allah yang mampu balas.....

 Sebelum......

Selepas....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan