Jom Intai Blog Rosalinda

Foto Saya
Blog ini dah tentulah mengenai kehidupan aii bersama Cinta Hati dan Buah Hati kesayangan saya... Disini lah tempatnya saya menconteng apa saja yang saya nak ceritakan..berkongsikan rasa sayang, cinta, kasih, gembira, sedih dan segala nya...Jom intai saya di blog nie....

Cinta Hati

Cinta Hati

Buah Hati

Buah Hati

Kami

Kami

Arkib Blog

Robot

Selasa, 1 November 2011

Jom Intai ~ Laporan Jemaah Haji

Sempena Abah dan Mak aku  menunaikan fardhu haji....aku tak ketinggalan tengok laporan dan perbincangan mengenai haji di tv....hampir setiap hari aku akan saksikan salam baitullah di tv1...dari jam 9.00 mlm sampai 10 mlm....banyak lagi siaran tv lain macam Astro Oasis...paling tak dapat lepaskan rindu...walaupun tak tangok gambar dia orang kat tv tengok kaabah pun rasa lega hati...






Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perkahwinan