Jom Intai Blog Rosalinda

Foto Saya
Blog ini dah tentulah mengenai kehidupan aii bersama Cinta Hati dan Buah Hati kesayangan saya... Disini lah tempatnya saya menconteng apa saja yang saya nak ceritakan..berkongsikan rasa sayang, cinta, kasih, gembira, sedih dan segala nya...Jom intai saya di blog nie....

Cinta Hati

Cinta Hati

Buah Hati

Buah Hati

Kami

Kami

Arkib Blog

Robot

Rabu, 3 Ogos 2011

Jom Intai Pasal ~ Kisah Pujuk Makan Ubat

Entry nie nak citer pasal princess aen...last week dia demam...masa tu aku kat kl...mak dah bawak gi klinik tapi biasanya aen kalau demam lambat baik kalau ubat nye tak sesuai...aen pulak bila demam memang susah sangat nak makan ubat...tak tau la payah bebeno....aku pun pujuk la kalau makan ubat mama bawak gi KFC..amboi terus bukak mulut semua ubat pun makan walaupun tak sedap.....siap boleh mintak mama nak lagi...ha memang hebat kan...so tunaikan la juga janji makan KFC....

Tu la gelagat anak-anak hai...kecoh...sib baik tak ramai sangat...

Lepas tu esok nye masih lagi panas gi klinik kali ke 2 doktor bagi ubat lain pulak...biasa la payah tetap payah makan ubat...aku tak tau nak buat apa...teringat yang dia nak sangat mickey mouse so apa lagi ayat baik punye "emmkalau makan ubat aen sihat mama beli kan mickeymouse janji.." so balik hari tu belikan la Mickey Mouse tuk buah hati aku tu....


 Banyak sangat tak tau nak pilih yang mana nie...aku yang seronok lebih..

Punye la kita sibuk pikir nak beli yang mana sekali papa tetap transformer...jadi pilihan untuk singgah....

Sampai je aen dah tido...so bila bangun pagi terus je bagi kat aen......
tu la dia Mickey Mouse..suke..suke

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perkahwinan