Jom Intai Blog Rosalinda

Foto Saya
Blog ini dah tentulah mengenai kehidupan aii bersama Cinta Hati dan Buah Hati kesayangan saya... Disini lah tempatnya saya menconteng apa saja yang saya nak ceritakan..berkongsikan rasa sayang, cinta, kasih, gembira, sedih dan segala nya...Jom intai saya di blog nie....

Cinta Hati

Cinta Hati

Buah Hati

Buah Hati

Kami

Kami

Arkib Blog

Robot

Khamis, 4 Ogos 2011

Jom Intai Pasal ~ Hari Ke 4

Semalam alhamdulilah genap 4 hari kita berpuasa tetap masak ye....bukan apa aku malas nak bersesak-sesak kat bazar tu...so tepat kul 5 terus cabut balik masak...tu pun kul 6 baru sampai...tambah lak semalam hujan..emm memang syok la redah jem kan....dah la nak singah kedai lagi tu tak de nie tak de.....tapi apa pun puas dapat sediakan juadah berbuka pusa tuk my hubby.....

nasi lemak + Siakap 3 Rasa + kuih...alhamdulilah kenyang..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perkahwinan