Pages

Jom Intai Blog Rosalinda

Foto Saya
Blog ini dah tentulah mengenai kehidupan aii bersama Cinta Hati dan Buah Hati kesayangan saya... Disini lah tempatnya saya menconteng apa saja yang saya nak ceritakan..berkongsikan rasa sayang, cinta, kasih, gembira, sedih dan segala nya...Jom intai saya di blog nie....

Cinta Hati

Cinta Hati

Buah Hati

Buah Hati

Kami

Kami

Arkib Blog

Robot

Rabu, 3 Ogos 2011

Jom Intai Pasal ~ Hari Ke 3 Berbuka Pose

Alhamdulilah dah masuk hari ketiga berpuasa....nak story pasal berbuka semalam...yang paling pening nak pikir ilah nak masak apa...dalam keta dah main kira-kira balik nak buat apa dulu...sebab nanti dah azan apa pun tak siap lagi..ha tu baru dia...nie la menu berbuka semalam.....

 Siakap stim...tapi kuahnye saja buat banyak sikit sebab my hubby suka hirup kuah....
tahu Telur + Cendawan Butang + Ayam Masak Sizzling

Nie semua hidangan semalam....murtabak tu mak buat di frozenkan so bila nak makan just panaskan dalam kuali... + bubur lambuk free....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan