Pages

Jom Intai Blog Rosalinda

Foto Saya
Blog ini dah tentulah mengenai kehidupan aii bersama Cinta Hati dan Buah Hati kesayangan saya... Disini lah tempatnya saya menconteng apa saja yang saya nak ceritakan..berkongsikan rasa sayang, cinta, kasih, gembira, sedih dan segala nya...Jom intai saya di blog nie....

Cinta Hati

Cinta Hati

Buah Hati

Buah Hati

Kami

Kami

Arkib Blog

Robot

Rabu, 27 Julai 2011

Jom Intai Pasal ~ Free Gift

Nak citer pasal petang semalam gi pampers tuk princess aen...kedai tu kedai ubat cina...harga nye memang jauh lebih murah dari shopping...tesco, giant, jusco...kat kuchai lama....mula dah ambik pempers pastu time nak bayar touke tu kata susu anak u  itu enfagrow aaa ada free gift....best tau...yang best nye dapat free gift - thermos..la....tapi lagi cantik ma...apa lagi gi tgk mmg betul ada 2 kotak dapat free 1 thermos

emm...time dulu....ada gak free thermos tapi sempat dapat satu je....then biasa je tapi kali nie punye cantik sikit...tu yang my hubby pun xcited ambik sampai 4 kotak...senang sebab kecik kalau gi jalan pun senang nak buat susu tak besar and berat....

hehehe....biasa la kalau benda2 cam nie mama nye yang xcited lebih anak tak de apa-apa pun...

Ada 3 warna tapi beli 4 kotak dapat 2 je termos..meyah ngan hijau....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan