Pages

Jom Intai Blog Rosalinda

Foto Saya
Blog ini dah tentulah mengenai kehidupan aii bersama Cinta Hati dan Buah Hati kesayangan saya... Disini lah tempatnya saya menconteng apa saja yang saya nak ceritakan..berkongsikan rasa sayang, cinta, kasih, gembira, sedih dan segala nya...Jom intai saya di blog nie....

Cinta Hati

Cinta Hati

Buah Hati

Buah Hati

Kami

Kami

Arkib Blog

Robot

Khamis, 7 Julai 2011

Jom Intai Pasal ~ My Princess

hai...sorry ek dah lama tak de entry entahlah macam-macam hal yang jadi. Hope semuanya akan ok lepas nie. mana tak nye lebih 10 hari menjaga hubby yang sakit...dia dah ok aku pulak demam...harap-harap lepas nie tak de la lagi, tapi kalau dah Allah nak beri redha jelah kan...

Minggu nie anak kesayangan aku datang  KL. Tak tau nak gambarkan keseronokan tu...tapi sian aen tak dapat beri full perhatian kat dia sebab papa tak sihat...mama banyak spend masa jaga papa. Rasa nya nie la first time aku letak gambar anak aku kat blog kan...kalau korang nak tau dia nielah buah hati aku dan hubby...aku sanggup lakukan apa saja untuk kebaikan aen...memang seronok tgk dia membesar. Mama ngan papa happy, bahagia dan lengkap adanya aen untuk mam ngan papa. luv u sayang aen....


Aen dengan topeng mickey mouse

 Telekung pertama aen...Tok Abah yang belikan..

Mama ngan aen

Posing sikit la..hehehe

ini lah dia buah hati aku nagn hubby...semoga Dya Marhaeny menjadi anak yang baik, bijak, pandai, cantik, sempura budi bahasanya...mama dan papa sayang aen...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan