Pages

Jom Intai Blog Rosalinda

Foto Saya
Blog ini dah tentulah mengenai kehidupan aii bersama Cinta Hati dan Buah Hati kesayangan saya... Disini lah tempatnya saya menconteng apa saja yang saya nak ceritakan..berkongsikan rasa sayang, cinta, kasih, gembira, sedih dan segala nya...Jom intai saya di blog nie....

Cinta Hati

Cinta Hati

Buah Hati

Buah Hati

Kami

Kami

Arkib Blog

Robot

Isnin, 11 Julai 2011

Jom Intai Pasal ~ Makan-makan

Hari jumaat lepas mak ngan abah datang kl mana tak nye aen ada sekali…aku ngan hubby dah plan nanti kalau mak ngan abah datang nak bawak semua family gi makan. Kebetulan masa celebrate besday aku makan kat situ…tapi time tu makan kat ampang. ..tapi tuk bawak family nie gi outlet yang lain kat cheras tu….emm so apa la salahnya bawak family makan kat situ gak…

Lagi pun memang hubby dah niat nak belanja…ada rezeki lebih boleh dikongsi bersama kan….mudah-mudahan bertambah la lagi …amin…

Malam tu kita orang gerak dari rumah dalam kul 8 lebih malam….restoran tu kat cheras…tak la jauh sangat….emm mesti nak tau kan kat mana? ha aku ngan family makan BBQ steamboat buffet. Memang puas hati semua suka…..nanti aku uploadkan gambar nye…tak banyak pun gambar sebab hubby deman tak larat nak tangkap gambar makan pun tak sangat…..sebab tengah tak selera tapi yang lain memag best makan…

 ini la tompeknye...

 semua tengah sibuk masak-masak....

 tu dia...meriahkan pinggan atas meja....hehehe

 sian hubby makan sikit je..demam

  abang ngah...aqif...angah nie family kakak aku yang no-2

hehehe...ni la dia semua adik beradik aku take photo ngan mak...

action 1...2...3...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan