Jom Intai Blog Rosalinda

Foto Saya
Blog ini dah tentulah mengenai kehidupan aii bersama Cinta Hati dan Buah Hati kesayangan saya... Disini lah tempatnya saya menconteng apa saja yang saya nak ceritakan..berkongsikan rasa sayang, cinta, kasih, gembira, sedih dan segala nya...Jom intai saya di blog nie....

Cinta Hati

Cinta Hati

Buah Hati

Buah Hati

Kami

Kami

Arkib Blog

Robot

Rabu, 27 Julai 2011

Jom Intai Pasal ~ Jenjalan

 Entry jenjalan nak citer pasal jalan-jalan di ikea....bersama papa dan princess aen....yelah dah lama tak kuar sama-sama cam tu...ingat nak bawak gi main kat taman tapi hujan so...gi ikea jelah...sambil tu biasa la dapat la sopping sikit kan...apa lagi rembat jelah...papa bayar ok...hehehehe....memang giler sekejap la tgk barang umah, tak sah kalau gi ikea tak beli apa-apa betul tak?selalu gi time keja kurang sikit orang luas sikit pandangan....tapi hari tu gi hari sabtu mau tak ramai......umat....hehehe

 aen ngan papa...

 mama cepat....aen nak cari mainan nie....

 yang nie aen tak suka la mama...

wah macam ye..ye je...tak pe nanti mintak ngan papa beli tu aen ek.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perkahwinan