Jom Intai Blog Rosalinda

Foto Saya
Blog ini dah tentulah mengenai kehidupan aii bersama Cinta Hati dan Buah Hati kesayangan saya... Disini lah tempatnya saya menconteng apa saja yang saya nak ceritakan..berkongsikan rasa sayang, cinta, kasih, gembira, sedih dan segala nya...Jom intai saya di blog nie....

Cinta Hati

Cinta Hati

Buah Hati

Buah Hati

Kami

Kami

Arkib Blog

Robot

Ahad, 14 April 2013

Jom Intai ~ Laksa kite..jom

menu tengahari ini
adalah laksa..tak yah makan nasi la kan
asik nasi je..
so hari nie kita makan laksa je
kang kalo demok marah
so kita puasa nasi hari nie
kita makan laksa...

jom intai laksa 


ni la laksa..jom intai..
sedapnya dapat makan laksa...ewah mcm 
iklan la pulak...

tapi siyess laksa nie mmg sedap
tak berlemak..kan
laksa yang nie aii guna
ikan sardin..terasa manis ikan nye
tapi ada org suka guna ikan 
kembung..terpulang la kan

citerasa masing...aii pun kalau tak
de ikan sardin guna gak ikan
kembung..tapi yang paling penting
laksa aii tak de belacan..coz hubby 
tak le makan nati
acumm...tak sudah..sudah

2 ulasan:

  1. mm mmg kan..laksa mmg sedap...
    buat la blk nanti..sedap...tak puas mkn..

    BalasPadam

Perkahwinan