Jom Intai Blog Rosalinda

Foto Saya
Blog ini dah tentulah mengenai kehidupan aii bersama Cinta Hati dan Buah Hati kesayangan saya... Disini lah tempatnya saya menconteng apa saja yang saya nak ceritakan..berkongsikan rasa sayang, cinta, kasih, gembira, sedih dan segala nya...Jom intai saya di blog nie....

Cinta Hati

Cinta Hati

Buah Hati

Buah Hati

Kami

Kami

Arkib Blog

Robot

Selasa, 29 Januari 2013

Jom Intai ~ JPO La Pulak

Johor premium outlet emm baru dua kali kot dapat jejak....first time masa balik raya haji tahun lepas...tu pun pegi malam kejap je tak puas jalan...so pegi kali ke dua nie pun tak abis jalan penat kaki dik...oiii..
singgah sebelm balik kl...tepi highway je kan...

Baju bebudak mmg giler la guess segala kan..kebetulan sale raye cina...tapi tak la sale sgt mehal gak...kan
Tu pun gi padini beli baju kerja hubby ngan aen...lagi pun ramai org nak mengtest pun kena beratur
segala tak kuasa la..runsing la hai ramai nooo....hubby senang sbb dah conform saiz nye kan..alah lain kali balik pegi lagi...gi kejap je dah tu budak kecik tu asyik dok merengek nak main taman...sudah nye tak dapat lagi la aku nak bersopping nye...

Baju budak kecik..hehehhe

emm satu je sempat tuk hubby






sempat tu budak comel try baju...nasib baik ok dah la pakai ambik je

comelnya anak mama nie...hehehehe

Haaa sampai umah terus tak sabar-sabar nak try nye...emm yang mengamuk nak main taman tadi tak ingat...sian mama tak dpt sopping tau...huhuhuu..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perkahwinan