Jom Intai Blog Rosalinda

Foto Saya
Blog ini dah tentulah mengenai kehidupan aii bersama Cinta Hati dan Buah Hati kesayangan saya... Disini lah tempatnya saya menconteng apa saja yang saya nak ceritakan..berkongsikan rasa sayang, cinta, kasih, gembira, sedih dan segala nya...Jom intai saya di blog nie....

Cinta Hati

Cinta Hati

Buah Hati

Buah Hati

Kami

Kami

Arkib Blog

Robot

Selasa, 8 Mac 2011

Jom Intai ~ Pasal Selamat Hari Wanita

Selamat Hari Wanita

Tema hari wanita sedunia bagi tahun 2011 - Keselamatan Peluang Terhadap Pelajaran, latihan, Sains
dan Teknologi: Laluan Kerjaya Untuk Wanita. Tahun ini juga merupakan sambutan ke 100 Hari Wanita
Sedunia. Belum terlambat rasanya untuk mengucapkan SELAMAT HARI WANITA.



Bertuahkan  menjadi seorang wanita. Hari ini merupkan hari untuk kita semua tak kira dimana pun kita tetap sama, punyai naluri untuk disayangi dan menyayagi. Tak dinafikan sebagai wanita kita penuh dengan limpahan kasih sayang betul tak?..






Kaum wanita memainkan peranan yang tersangatlah penting dalam kehidupan terutamnya bagi lelaki yang telah berkahwin. Kalau kita perhatikan seorang wanita kerjanya bukan takat habis kat pejabat je, balik je rumah kena uruskan rumahtangga dan sebagainya...bukan senang tugas tu.  Sejarah juga membuktikan bahawa hidup kaum lelaki tidak sempurna dan berjaya tanpa ditemani dan disokong oleh kaum wanita. Keduanya mempunyai peranan yang sama penting serta saling memerlukan antara satu sama lain. Raikan lah kerana hari ni hari kita...untuk mu wanita..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perkahwinan